dinsdag 4 mei 2010

Aquatica

Wat een super dag hebben wij gehad!
Vanochtend stonden we al om 0900 uur in Aquatica.
Na wat onderling overleg hebben we besloten om een regular Cabana te huren.
Wow wat was dat gaaf, we waren echt VIP voor een dag.
Werden door ee mevrouw er heen gebracht e overgedragen aan een andere mevrouw die het speciale Cabana gedeelte beheerde.
Ze heeft ons diverse Cabana's laten zien en toen mochten we er eentje uitkiezen.
Wat een supergave dingen zijn dat zeg, met een eigen megakluis, een eigen gevulde ijskast!
Jazeker water, pepsi dieet, Pepsie, Punch, Aquamist.
Omdat de mevrouw vond dat er best nog wel wat flessen bij konden, heeft ze het nog extra bijgevuld.
Je kon alle dranken bestellen en dan ging zij het wel even halen.
Handdoeken lagen netjes klaar.
Echt te gek.
Korting op de winkels, korting op de foto's die de dag zelf gemaakt zijn pff
Door miscommunicatie krijgen wij zelfs nog korting op het all you van eat arrangement haha
Dat hadden we meteen ook maar even in orde gemaakt.
We hebben alle glijbanen geprobeerd, waarvan ik persoonlijk de nieuwste Omaka Rocka echt de leukste is!
Lindsay-Jane had even een minpuntje, uit een glijbaan kwam ze met haar knie naar terecht en er zat meteen zo'n brandblaar op.
Even langs de first aid en even een ijzak geregeld.
Daarna was ze alles weer vergeten en heeft ze een topdag gehad.
De Dolphin Plunge doe ik never nooit meer.
Ik heb absoluut geen last van claustrofobie, maar ik zou het er spontaan van krijgen.
Man wat was dat ding heftig, en ik heb geen dolfijn gezien, toen ik uit de glijbaan kwam was ik alleen maar bezig om te checken of ik mijn badpak nog wel aan had haha
We hebben echt een topdag gehad en we gingen echt pas naar huis toen het park om 05.00 uur dichtging.
Ik zal er foto;s bij plaatsen die spreken voor zich!
Aquatica is een echte aanrader!
Morgen naar de Hollywood studios.
Groetjes Bennie Simone en Lindsay-Jane

4 opmerkingen:

  1. Gaaf die Cabana met een eigen koelkast, das nog eens vakantie zeg. De foto's zijn inderdaad erg leuk, en geven de sfeer goed weer, jammer want daadoor krijgen wij nog meer zin om te gaan. Wij zitten dus onwijs jaloers mee te lezen haha..

    Nou veel plezier morgen in de Hollywood studios!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supper leuk zon cabana

    zeker een aanrader dus....en wat een leuke dag weer gehad
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk leuk leuk...
    Zijn die cabana's duur wil er wel vast rekening mee houden natuurlijk als wij ook gaan :)

    Het weer is hier weer aan het motregenen ed. dus jullie missen niets maar wij wel zo te zien. Wat geweldig zeg...
    Het duurt voor ons nog zo lang...

    Benieuwd naar de Studios en of jullie nog wat van Harry P kunnen zien...

    tot morgen maar weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk om je eens een dag extra in de watten te laten leggen !!!

    BeantwoordenVerwijderen