zondag 2 mei 2010

Hoezo we worden moe..

Zo vannacht om 3 uur weer door het huis heen lopen spoken, klaarwakker wat een ellende zeg.
Je krijgt honger dorst even naar de wc beetje hangen en gelukkig weer in slaap vallen.
Het hele huis was al weer om half 6 wakker haha
Opa en oma bereidden het ontbijt, mijn ontbijt is hetzelfde als Lindsay-Jane eindelijk heerlijke Frootloops cornflakes met jaha Marshmellows.
Daar gaan straks aardig wat pakken mee terug hoor.
We hebben een drukke dag voor de boeg, straks eerst naar Epcot en daarna na Macy’s om de extra korting mee te pakken en dan rijden we door naar het vliegveld.
De koffer is nog niet hier gebracht dat gaat namelijk op afspraak en wij zijn eigenlijk weinig thuis dus kunnen wij de koffer tussen drie en zeven uur ophalen bij BA.
We zijn er achter wat er in die koffer namelijk zit….alle oplaad snoeren van de film en fotocamera…en die ene polo van Bennie haha
Vandaag redden we alles nog maar morgen gaan we met LJ naar de BBBoutique en dan hebben we alles weer volop geladen nodig.
Zo nu even ontbijten en tot straks! het is nu inmiddels 600 uur….in de ochtend.
Update!
Wat hebben we veel beleefd vandaag.
Een dagje Epcot, we stonden al om 8.30 uur voor de poort.
Want dat had Tourguide Mike aanbevolen.
Als je zo vroeg bent dan is het leuk om eens een opening van een park mee te maken.
Daar besteden ze best veel aandacht aan.
Eerst met de hele familie Testrack beleefd.
Lindsay-jane vond het mega spannend maar het was leuk maar niet nog een keer...
Toen meteen door naar fastpass kaarten halen voor Soarin
Daarna de character-ronde gedaan, door naar Nemo...5 min wachttijd...
Toen zijn de mannen naar de Mission Space gegaan, en hebben de heftige ride gedaan.
Ik ben gaan shoppen met oma en LJ
Mooie roze Crocs slippers gekocht en ze lopen heerlijk!
En ook nog het pad van Princess and the Frog en the Fairies doorgelopen.
Toen  ging de groep Soarin doen en ben ik een kinderwagen gaan regelen.
Zo'n grote dubbele want daar laden we dan ook de tassen in.
Inmiddels was World case open en daar zijn we linksaf via Mexico de route gaan lopen.
En toen....toen was het HEET
Niet warm maar Heet...we bleven maar zonnebrandcreme smeren....
Uiteindelijk zijn we rond 1600 uur het park uitgegaan, naar het vliegveld gereden, koffer opgehaald.
Toen nog even geld uitgeven bij Macy's...
Lindsay-jane heeft voor de komende 2 seizoenen een mega garderobe gekregen en we zijn nog niet eens bij Prime! en Premium geweest...
Okee even wat anders, de auto is geweldig, maar...ik ben er al een keer uitgevallen...
De afstap is voor mijn net 1.60 m echt hoog en ik dacht dat ik al bijna bij de grond was...niet dus... en ineens was ik heel snel beneden..manlief heeft mij met schaterlachen uitgelachen.
Ook het instappen is voor mij een belevenis, ik dacht ik klim er nu met vaart in dat gaat vast beter.
Nou toen vloog ik zowat met alle vaart die ik afzette de auto in en belandde op mijn knieen tussen de stoel en dashboard in, en natuurlijk weer hartelijk uitgelachen door manlief...
Dus het elegant in en uit stappen heb ik echt nog niet onder de knie.
Manlief is nu met opa en oma gaan boodschappen bij de Walmart en ik duik zo mijn bedje in.
Moe van zo'n drukke dag zeg.
En morgen moeten we om kwart voor 8 al in het park zijn voor de BBBoutique afspraak van Lindsay-Jane.
En in de avond dan nog het concert van HIM.
Maandag dan naar Aquatica.
Of ik het allemaal vol houd....wat een schema en wat een dag vandaag pfff
Iedereen is verbrand of bruin geworden, behalve opa....iets te goed ingesmeerd haha
Mensen ik duik er in.
Nogmaals reuze bedankt voor de vele leuke reacties, via hyves orlandotips forum of mail
Morgen zal ik foto's proberen te plaatsen
Tot gauw
Bennie Simone en Lindsay-Jane

8 opmerkingen:

  1. nou mooi hoor die man van je ha ha kan me voorstellen als zoiets gebeurt dat je hoe dan ook in de lach schiet.
    Maar zo'n snelle landing op de grond kan toch pijnlijk zijn.
    Veel plezier maar weer en hoop dat jullie wat beter kunnen gaan slapen
    Gr Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn dag is weer met een groete glimlach begonnen door jouw in- en uitstap verhaal.
    Bedankt Simoon!

    groetjes
    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een leuk verslag weer...probeer wat later je bed in te gaan....de enige manier om wat te wennen aan je jetlag...
    wij hadden dat bijna dag 1 al voor elkaar door de eerste dag pas om 2 uur snachts plaatselijke tijd erin te duiken zo zit je dan al aardig in het florida ritme....lijkt me erg zo snachts rondzeulen....suc6 met de jetlag
    marij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meis, wat heerlijk om jullie belevenissen te volgen!! Je schrijft zo beeldend dat ik het voor me zie, erg leuk.
    Als je nu de volgende keer gaat shoppen haal dan gelijk ff kniebeschermers voor het in en uit stappen van de auto hahahaha. Meis haal alles eruit wat er in zit, lieve groet vanuit het koude kille en vreselijk natte Nederland knuf Nicola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat de koffer weer terug is, en niet meer uit de auto vallen hoor:-) Zo te lezen, gaat het lekker tijdens jullie vakantie, Ik land graag even op je blog om bij te lezen.

    Nog veel plezier tijdens vakantie, wij lezen wel mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo naar een weekend Disney nabij parijs. Nu net jullie verslagen gelezen. Super leuk om te horen dat alles goed gegaan is en wat een kanjer van een auto !!! WOUW.

    Voorzichtig met in en uitstappen he! :)
    Wat was er zo bijzonder aan de opening van EPCOT dan??
    Nou ja ik hoor het wel geniet en ik wacht weer op je volgende verslag....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey 'Moontje',

    Ook Petra is maar net 1.60 "hoog" dus dat gaat bij ons in september weer dikke pret worden met het in- en uitstappen bij een Fullsize-SUV.

    Je zou toch zeggen dat ze dat nu onderhand wel gewend moet zijn, maar toch is ze altijd weer blij als er treeplanken en extra handgrepen op blijken te zitten...

    Groetjes,
    Pieter ( en Petra natuurlijk )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik zou mijn lach ook niet kunnen inhouden als vrouwtjelief tussen voorstoel en dashbord neerploft. Eerst foto maken en dan helpen haha. Die jetlag is altijd vervelend maar je moet maar denken dat je dan lekker lang van je vakantie kunt genieten

    BeantwoordenVerwijderen