maandag 3 mei 2010

Super dag!

Wat een superdag!
Vannacht ja hoor een uurtje later al wakker om 0400 uur.
Daarna niet meer geslapen..
Vanavond gaan we advies opvolgen om maar later naar bed te gaan.
We stonden al om 07.30 uur op de parkeerplaats van Magic Kingdom.
Want Lindsay-Jane had een afspraak in de BBBoutique.
Er stond een kleine mini rij, met mensen die naar de Boutique gingen of die een character breakfast gingen meemaken.
De schoonmakers waren nog niet helemaal van het “toneel”verdwenen dus mochten we de Mainstreet nog niet in.
Sein groen werdt gegeven en daar gingen we.
Leuk zo’n leeg park.
We konden zien dat ze druk aan het werk waren met verbouwingen, maar zeer goed opgelost met de decoratieve “schuttingen”.
Het water rondom het kasteel was helemaal leeg, ze waren de stenen die erin liggen aan het verven.
Grappig om te zien.
We stonden als tweede voor de deur van de Boutique.
Toen die deur openging kwam er toch een kou uit, ik dacht jeez dat wordt een vest kopen want dit houd ik niet lang vol.
Dat hadden de andere mensen ook al door en stonden te rillen voor de deur haha
Gelukkig gaat de ergste kou als de deuren opengaan er wel uit.
Het is zo Heet geweest vandaag pfff
Maar goed , de hele behandeling is super geslaagd geweest en we zullen straks foto’s plaatsen.
We hadden het complete pakket besteld , dat betekent ter plekke de kleding uitkiezen en een volledige behandeling incl nepnagels haha
Tinkerbell is ze geworden en zo voelde ze zich ook.
Wij dachten nou op een zondag is er niet veel kans om wat van het park te zien.
Maar dat viel even reuze mee!
Small World, Peter Pan, Winnie the Pooh, Mickey Phildinges (sorry..) film toen nog Carrousel of Progress, Buzz Lightyear, die blauwe karren over Tommorowland..ik weet de namen even niet, was ook zo warm pff
En dan ook nog even het ontbijt gehad in het kasteel Cinerella’s Royal Table.
Dan nog de diverse meet n’greet met de diverse characters en natuurlijk de Fairies.
Eindelijk Tinkerbell ontmoeten, onze eigen Tinkerbell was er helemaal vol van.
Rond 1600 uur zaten we weer in de auto…
Auto ehum we zijn nu alleen nog naar Epcot en magic Kingdom geweest..vroeg in de ochtend dus vooraan parkeren….mega auto…en dan allebei de keren de auto niet meer kunnen terugvinden…..
Wat een voorschut zeg, 4 volwassen zoeken op de parkeerplaats naar die mega grote auto…
Hij stond toch in het eerste pad? Of was het nou de tweede, oh nee het was het derde pad…
Vandaag was ik het zo zat en heb manlief gewaarschuwd, nog 1 keer kwijt en ik hang die auto helemaal vol met oranje lintjes…grrr
Verder lekker allemaal gehangen bij het zwembad, en niets gedaan..heerlijk
We hebben online een bestelling bij de Pizzahut gedaan en die werdt binnen 20 min bij ons thuis bezorgd, en we hebben gesmuld!
Nu zijn Bennie en ik net terug van een concert van Him in House of Blues.
Het was super, wat een sfeer en super publiek!!!!
Heb een mooie fleece Hoodie gekocht van Him, die wilde ik al een tijdje geleden kopen toen we bij het concert van Him in paradiso waren in maart van dit jaar.
Maar het was zo druk bij de stand, ik dacht laat maar….en nu heb ik het toch nog kunnen kopen.
Het enige wat ik zelf even vreemd vond was dat we toen het concert afgelopen was, we echt opgewacht werden door 7 Disney security lui en 2 agenten op fietsen….
Ik bedoel het is Him en geen bv Marilyn Manson ofzo…
Maar goed, Bennie zei dat het waarschijnlijk komt omdat er ineens zo’n zwarte gothic publiek door Disney heen moet en dat ze de sfeer goed moeten houden, er lopen immers kinderen rond.
Nu ben ik echt bekaf en ga ik slapen, het is inmiddels 11.33 uur. Op naar een volle nacht…
Morgen weer een hete dag en op naar Aquatica.
Tot gauw groetjes Simoon

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto,s deze geven heel goed weer, hoe de stemming was en is. Life is good, morgen naar Aquatica ooh heerlijk. Wij maakten altijd even een foto van de rij en zone waar de auto geparkeeerd stond..


    Nou have fun, wij lezen jaloers mee ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeel leukkkk
    ja bij dit soort beschrijvingen vind ik het jammer dat ons stacey 22 jaar wordt...maar ik heb wel in de boutique natuurlijk rondgekeken...vind het prachtiggg dus ik snap dat dit een super dag was voor jullie....
    leukkkkk
    en hang gewoon dat lint aan die attenne..
    hahahahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te horen dat HIM er een mooi concert van gemaakt heeft. Ik neem aan dat ze mn favoriet "Wings of a Butterfly" ook gespeeld hebben ??

    Wat betreft het terugvinden van de auto, als het goed is zit er een 'zoekknopje' op de afstandbediening van de auto...

    En een lintje aan je antenne doet ook al wonderen natuurlijk ;-)

    Groetjes,
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, af en toe die toeter laten klinken van de auto, maakt het terug vinden wat makkelijker. En gewoon een lintje aan de antenne !

    BeantwoordenVerwijderen