woensdag 5 mei 2010

Tourguide Mike werkt echt!!!

Vandaag de Hollywood studios gedaan, waarom omdat Tourguide mike ons de eerste week door de Disney parken door leidt.
En vandaag had hij weer helemaal gelijk hoor.
Het was echt super rustig.
We waren er op tijd zoals hij dat dan adviseert op het park aanwezig.
We zijn met een groepje dus dat werkt nog handiger, na opening park gaat de hele massa richting Toy Story.
Manlief en ouders en Lindsay-Jane dus ook.
Ik ga meteen een double stroller regelen en ren door naar Fastpassen voor Tower of Terror.
Zoek de rest van de familie weer op en na een fotosessie met Woody en BuzzLightyear and the Green man gaan we allemaal door naar Tower of terror.
Ik heb altijd zo'n spijt ervan dat ik toch weer in dat ding zit met mijn hoogtevrees maar wat blijft dat ding toch gaaf!
Ik heb het weer gedaan.!
Daarna fastpassen gehaald voor Aerosmith nou daar konden we eigenlijk meteen bijna in....
Te bizar, nog nooit meegemaakt.
Toen Beauty and the Beast gezien, kwamen we 10 min van te voren voor aan lopen en er waren echt nog mega veel zitplaatsen.
Niet ingeweest maar Star tours deed vandaag niet eens aan vastpassen hadden een wachtrij van 5 min...
Tower of Terror had zonder fastpass een wachtrij van 10 min...en dat was eigenlijk de tijd die je moet lopen voordat je in de lift stapt...
Parade gezien, Lindsay-Jane en ik moesten meedansen....grrrr maar goed ik laat mij dan ook niet kennen en maak er maar het beste van haha
Lindsay-jane werdt ook uitgekozen om mee te dansen met High school musical en dat vondt ze prachtig!
We hebben de Backlot tour gedaan, en daar konden we meteen al doorlopen.
Een stukje gezien van de Starwars Jedi in training gezien.
Indiana Jones gezien waar we 5 min van te voren kwamen aanlopen en konden nog bijna vooraan zitten..
Sounds Dangerous gezien zonder wachtrij.
Playhouse Disney gezien, waar alleen het middelste vak met moeite gevuld was, links en rechtse vakken werden helemaal niet gebruikt.
The Great Movie ride, kon je helemaal zo doorlopen..
Ariel gezien, geen wachtrij
Ongeloofelijk wat een goede dag was dit, later zagen we op de parkeerplaats, dat vak Film niet eens in gebruik was geweest en vak linksdaarvan, weet ik even de naam niet, movie geloof daar stonden ongeveer 50 autos..
Ik zal nog even op wat vragen reageren.
De regular Cabana kost 99 dollar voor de gehele dag en er zit drinken voor de hele dag bij in en je krijgt kortingen en de nieuwste krant wordt netjes bij je gebracht.
je kan de cabana helemaal afsluiten en dan kun je je daarin ook omkleden.
Het was best prijzig maar wij vonden het allemaal zeer de moeite waard en op twee na waren de cabana's in ons vak allemaal verhuurd.
Er zijn duurdere cabana's dan heb je poolvieuw.
De opening van Epcot.
Eerst worden de poortjes zeg maar geopend door mensen die uit de rij worden gehaald.
Dan wordt er gezamelijk geteld van 5 naar 1
en dan mag je door lopen tot de waterfontein.
Daar komt de testrack auto met bombarie aanrijden en daar mag dan ook een uitgekozen gezin in, en worden naar Testrack gebracht.
Al het personeel is aanwezig en ook hier met muziek en gezamelijk aftellen.
Het weer was trouwens iets koeler haha nog 33 graden maar niet heel erg want we zijn allemaal erg rood verbrand en dit is pas onze eerste week pffff
Morgen zouden we naar Seaworld gaan maar hebben besloten om te gaan shoppen.
Ook leuk!
Ik zal straks nog even proberen om wat foto's te plaatsen
Oh ja en we maken nu een foto van de plek waar de auto geparkeerd staat..........................
Tot gauw
Groetjes Simoon

5 opmerkingen:

  1. Kortom een TOPDAG, de lol spat van mijn laptop.
    Veel lol morgen bij het shoppen, we zien wel welke Mall/ Malls/ Outlets het worden...

    Stik jaloers lezen we lekker mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat er zo weining te doen is in de parken. Dat je meteen in een attractie kunt en niet eerst een uur in de rij moet staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een heerlijke vakantie hebben jullie zeg. Ben echt jaloers. Leuke foto's en wat een leuke meid is je dochter. Een prachtige Tinkerbell..
    Ben nbenieuwd naar de rest van de vakantie.

    Tiggergirl(Heleen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een top dag en bedankt voor de info.
    Vandaag Fantasie Festival op Walibi waar ik ook aan de slag ga.
    Geniet en ik blijf lezen...

    BeantwoordenVerwijderen