donderdag 13 mei 2010

even bijbloggen!

Hallo!
Net even aardig wat foto's geplaatst.
We hebben een aardig vol schema en kom bijna niet aan bloggen toe!
Eerst even vandaag, heerlijk samen met Oma geshopt in de Florida Mall..
We gingen Macy's om 10.00 uur in en kwamen er uit om 12.30 uur...
Daarna heerlijk hotdogs gegeten bij de Foodcourt en toen naar Victorias Secret waar we allebei zeer goed geslaagd zijn!!
En toen even bij Dillards langs....ehum
1 woord Uggs
Oma had het nieuwste model te pakken en voor Lindsay-Jane heb ik het originele model gekocht..
Toen waren we blut...echt niet, door naar de Toys R us.
Daar kwamen bennie en LJ en opa ook naar toe, die waren naar Seaworld geweest.
Ik had er zelf niet zo'n trek in om te gaan, ik mocht altijd met veel plezier de interactie zien tussen mens en dier in de Orca show en op dit moment vanweg het verschrikkelijk ongeluk met de trainster Dawn is dat er nu niet.
Manlief en aanhang hebben een superdag gehad en oma en ik ook!
Daarna zijn we met z'n allen richting Burlingtons gegaan en toen op naar Golden Corral...
wow wel drie keer opgeschept, wat erg zeg.
En dan dat toetjes buffet..aaah
Hebben trouwens gisteren voor het eerst bij Cracker Barrel gegeten, en inderdaad heerlijk Meatloaf!!
En dan de rekening, echt te bizar, goed eten voor weinig, combinatie die niet vaak voor komt.
En dan het shoppen, die prijzen, ik sta er nog steeds versteld van, voor mijn dochter nieuwe crocs en nieuwe crocs sloffen en 4 van die versierinkjes....voor 25 dollar....
Ongeloofelijk!
En wat een rage zijn die dingen die je aan kunt doen als je het koud krijgt, van die dekens met armen.
LJ heeft ze van opa en oma gekregen en ze wil er wel in slapen, zo lekker zit het.
En dan het weer hier, het komt deze week niet onder de 30 graden en het blijft droog!!
wat wordt dat straks afkicken in Nederland zeg.
Ook heb ik als mega fan van Oprah, de nieuwe editie van het O-magazine gekocht want dat blad bestaat 10 jaar.
Ik kon live de mega uitzending zien rondom het gebeuren, gaaf hoor.
Ook zijn we nog wezen golfen bij Disney.
In de hitte, tussen de "sneeuw" en kerstliedjes mini golfen, echt te leuk.
Morgen gaan we met z'n drietjes naar Hollywood studios, LJ wil nog graag wat dingen opnieuw meemaken.
Opa en oma blijven lekker thuis.
In de middag hebben we allemaal een afspraak staan om 5.00 uur bij de Sinasappelboomgaard.
Dan gaan we dat verkennen met de monstertruck.
Helemaal zin.
Vrijdag naar Universal/Island.
Zaterdag naar Magic Kingdom
Zondag...zien we wel
Maandag gaan we in de middag weer naar Nederland aaaaah
Oh ja weet je wat mij hier ook steeds zo opvalt, dat er veel hotels, attracties, restaurants leeg staan.
De recessie heeft hier flink zijn best gedaan.
Al aardig wat mensen langs de straat zien staan, die bedelen....
Op dit moment is er trouwens een bende bezig die op de International drive toeristen in auto's beroven.
We merken er gelukkig niets van maar zien wel opvallend veel politieverkeer op de weg.
Vinden wij alleen maar een veilig gevoel!
Mensen bedankt voor de berichtjes, reacties en hyves en mail berichtjes
Tot gauw
Simoon bennie en Lindsay-Jane

4 opmerkingen:

  1. Wat genieten jullie zeg. Net zo'n "druk" schema als wij, heerlijk!! Ik ben toch zooooo jaloers. Nog even genieten en dan weer naar huis. Ik lees nog ff door.
    Groetjes, Renée (in Frankrijk)
    www.schoutenjanssen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. opzij opzij opzij maak plaats maak plaats maak plaats we hebben ongelooflijke haast hahahahahaha...mijn god wat een druk programma...tja dat shoppen is ook mijn ding en ook wij vielen van de ene verbazing in de andere wat de prijzen betreft..
    nou ik ben weer helemaal bijgelezen hier en jullie hebben een super vakantie lees ik wel..
    nog veel plezier
    en thanks dat we mee mogen genieten..
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom een geweldige dag, ook wij lezen lekker jaloers mee hahaha. Dat wordt zeker afkicken als je terug bent. Wat ons altijd zo opvalt dat het alijd zo schoon is in Florida, dat valtpas op als we weer thuis zijn.

    Nou genieten nog want ...het is nog LANG geen Maandag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. shoppen shoppen shoppen. De dames vermaken zich wel !! Volgens mij hebben jullie zeker 3 keer spullen in de auto moeten zetten om weer verder te kunnen. Veel plezier nog !!

    BeantwoordenVerwijderen